מכתב פתוח ממגייס מתנדבים לארגוני טרור לצה"ל ולימין המתלהם

לצה"ל ולימין הישראלי המתלהם,

רציתי רק לומר תודה, תודה לכם שאתם פוגעים בחפים מפשע פלסטינים ומסייעים לי כל כך בימים אלו לגייס עוד ועוד מתנדבים לטרור ולהעביר עוד פלסטינים לדרך החשיבה שמדובר במאבק טוטאלי – אנחנו או אתם. אני יודע שאני והטרור שלי מסייעים לכם לעשות אותו הדבר – להעביר עוד ועוד ישראלים לצורת המחשבה של מאבק טוטאלי – זה אנחנו או הערבים – ולכן אני מברך כל כך על שותפות האינטרסים בינינו.

הדרך שלנו מוכחת, תסתכלו על הטרוריסטים שצמחו מכם… גם הם פעלו בשל שילוב בין אידיאולוגיה בלתי מפשרת והעובדה שחוו פגיעה בחפים מפשע מקרב עמכם, שהביאה אותם לפעול: "המחתרת היהודית" קמה על רקע מעשי טרור של פלסטינים, ברוך גולדשטיין טיפל בפצועי פיגועים, את עמי פופר אנס ערבי בגיל 13, התארגנות הטרור "שלהבת גלעד" רצחה פלסטיני כנקמה על רצח התינוקת שלהבת פס ועוד. כך שאנו יודעים כבר שדרכינו עובדת: עוד הרוגים, נפגעים ומושפלים חפים מפשע והטרור והקיצוניות עולים ופורחים. רק כך דרכינו תנצח.

ויש לי חלום [או סיוט]: המודל של עירק בישראל-פלסטין. יחד נחליש פה את המתונים והפלורליסטים [טפו!] וניתן לקיצוניים בשני הצדדים "להכנס בהם בכל הכוח, שילמדו לקח" כך שוב ושוב [ההמונים לא לומדים שזה אף פעם לא עובד ושאנחנו עובדים עליהם] עד שנקיז את דמינו באופן הדדי, מתוך תפישה של מאבק טוטאלי בלתי מתפשר, של אנחנו-או-הם. חלילה לא ניתן לכל אותם אנשים משעממים ואפורים לפעול בצורה ממוקדת ומדוייקת כדי לפגוע רק במי שעוסקים בטרור (ללא הבדל דת גזע ומין) מבלי לפגוע בחפים מפשע. טפו על האנטישמיים האלו!

כתיבת תגובה

