תנו לסייד קשוע לנצח

טור לא פחות מגאוני של מי שפעם החשבתי בטעות ככותב בינוני:

http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=740303&contrassID=2&subContrassID=13&sbSubContrassID=10

5 מחשבות על “תנו לסייד קשוע לנצח

  1. אני קרועה עליו כבר שנים. מצטרפת להמלצה ומחכה ליום שבו ייצא ספר המאגד את המאמרים שלו. אינשאללה בימינו במהרה, אמן.

  2. לא צריך לקפוץ מקיצוניות אחת לשניה בנוגע לסייד קשוע. הוא לא ממש כותב בינוני ולא ממש כותב גאוני, לדעתי הוא כותב שרמתו איננה אחידה. יש לו כתבות בינוניות שחוזרות על עצמן בטירוף (הרבה כתבות שלו יכולתי לסכם במילים "אני לא מוצא את עצמי, יש לי בעיית שתייה ואשתי לא מבינה אותי, וחוצמזה אני ערבי ישראלי אז יש לי בעיות זהות ובעיות עם החברה היהודית המקיפה אותי" – כל אלה אמירות שאין פסול בלכתוב עליהן, אבל כאמור הוא חוזר על עצמו בטירוף עם אותם סיפורים של השתכרות ומריבות עם אשתו, ולא מפתח אותן לשום מקום) – אבל מדי פעם יוצאת לו כתבה מעניינת ומשעשעת. אהבתי, למשל, את החוויות שהוא כתב לפני כמה שבועות על השהות שלו במלון אירופי.

    יש לו כישרון, והוא כבר הוכיח כמה פעמים שהוא מסוגל לכתיבה טובה. רק לא תמיד יש לו רעיונות מוצלחים, ואף על פי כן הוא מחויב למלא טור שבועי קבוע בעיתון, ולא כל שבוא בא לו רעיון מוצלח. זה הכל.

  3. תודה על ההפניה. שמעתי את השם ואף פעם לא קראתי שום דבר שלו.
    ולאשתו – סחתן על ההברקה. לקח לי כמה שניות להבין אותה.

להשאיר תגובה

